1- دو نفر در طول مهماني كنار هم نشسته بودند و يك كلمه هم با هم حرف نزدند. پس از دو ساعت يكي

از انها به ديگري گفت: پيشنهاد مي كنم حالا در مورد موضوع ديگري سكوت كنيم.

.

2- به غضنفر گفتند: 17 شهريور چه روزيه؟ كمي فكر كرد و گفت: فكر مي كنم 15 خرداد باشه.

.

از يه اصفهانيه مي پرسن وقتي ميري سر يخچال چي مي خوري؟ ميگه: كتك.

.

تركه ميره توالت زنش زنگ ميزنه ميگه كجايي؟ حيف نون ميگه خونه بابات زنش ميگه همون جا يه

چيزي بخور بيا من چيزي درست نكردم.

.

اصفهانيه موز مي خوره معده اش تعجب مي كنه.

.

از يه امريكايي و يه افريقايي و يه ايراني ميپرسن: نظرتون راجع به كوپن گوشت چيه؟ امريكايي

ميگه: كوپن چيه؟ افريقايي ميگه: گوشت چيه؟ ايرانيه ميگه: نظر چيه؟



ادامه مطلب...
تاریخ: 14 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

درود بر تو اي حجت خدا در روي زمين درود بر تو اي ديده خدا در بر خلقش درود بر

تو اي نور خدا كه هدايت شوند بدان ره جويان و گشايش بر مومنان درود بر تو اي

پاك شده هراسان درود بر تو اي دوست خير خواه درود بر تو اي كشتي نجات درود بر

تو اي چشمه حيات و زندگي درود بر تو رحمت كند خدا بر تو و برخاندان پاك و

پاكيزه ات درود بر تو بشتابد خدا بر تو انچه را  براي تو وعده داده در ياري و

ظهور امر درود بر تو اي اقاي من من وابسته تو هستم عارف به اغاز و انجامت

تقرب ميجويم به سوي خداي بزرگوار به تو و خاندان تو و انتظار ظهور تو را

دارم و ظهور حق را بر دست تو و از خدا خواهم اينكه درود فرستي بر محمد و آل

محمد و اينكه قرار دهي مرا از جمله منتظرين تو و پيروان و ياران تو بر عليه دشمنانت

و از شهيدان در برابرت و در جمله دوستانت اي مولاي من اي صاحب الزمان

درود خدا بر تو و خاندان تو و بر خاندان تو اين روز جمعه است و ان روز توست و كشتار كافران

به شمشيرت است و من اي اقايم در ان مهمان تو هستم و پناهنده تو و تو اي مولاي

من كريم و كريم زاده اي و مامور پذيرايي و نگهداري پس مرا مهمان كن و پناه ده

درود خدا بر تو و بر خاندان پاكت

من بر تو نازل ميشوم هر كجا احله ام روي اورد و مرا وارد نمايد و ميهمان تو هستم

در هر كجا كه باشم از شهرها.

 

 




تاریخ: 14 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

دیدار فینال جام جهانی کشتی آزاد بین ایران و روسیه، در پایان با نتیجه 6 بر 1 به نفع ایران تمام شد و تیم کشتی کشورمان با این نتیجه قهرمان جهان شد.

 

 
به گزارش دی نیوز ، از جمله حاشیه های مراسم اهدای مدال این رقابتها حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران در مراسم اختتامیه جام جهانی کشتی آزاد در ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی و حضور در مراسم اهدای مدال‌ بود.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

ملت ایران با همان روحیه دوران دفاع مقدس ایستاده است
 

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور کشورمان در مراسم رژه نیروهای مسلح که در آغاز هفته دفاع مقدس در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) در حال برگزاری است گفت: بدون شک راه رسیدن به کرامت و عزت و آزادگی در دنیای کنونی همان مسیری است که ملت بزرگ ایران در سه دهه گذشته طی کرده است.

رئیس جمهور حاکمیت واقعی آرای ملت های جهان را رمز رسیدن به آرمان های بین المللی دانست و با اشاره به فداکاری های ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، دفاع از یک سرزمین، یک ملت و حتی یک مکتب نبود بلکه بالاتر از آن دفاع از حیثیت، حقوق، آزادی و شرف ملت های آزاده جهان بود.



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

کریستین ساینس مانیتور، در حالیکه آمریکا آماده رسیدن به خط پایان یک سال انتخاباتی می شود، چند هفته باقی مانده به زمانی که دولت جدید سکان رهبری را به دست می گیرد، می تواند برای آمریکا مهمترین و بحرانی ترین برهه، از نظر سیاست خارجی باشد.
 
مرجع : فرارو
 
پیامد حمله اسرائیل به ایران فراتر از تحمل آمریکا خواهد بود
 
"دی نیوز"_کریستین ساینس مانیتور، در حالیکه آمریکا آماده رسیدن به خط پایان یک سال انتخاباتی می شود، چند هفته باقی مانده به زمانی که دولت جدید سکان
منبع:رهبری را به دست می گیرد، می تواند برای آمریکا مهمترین و بحرانی ترین برهه، از نظر سیاست خارجی باشد.

این دوره در سیاست می تواند بسیار خطرناک باشد چراکه طرفین حاضر در یک درگیری می توانند از عدم وجود تمرکز از سوی بخش سیاسی آمریکا سود برده و برنامه هایی را اجرایی کنند که در غیراین صورت با مخالفت شدید سیاست گذاران آمریکایی روبرو می شدند.


ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

اگر امروز از آمریکایی ها در مورد نمونه های یک حکومت تمامیت خواه یا توتالیتر پرسیده شود؛ بدون شک ذهن آنها بر اساس تبلیغات گسترده ای که در طول دهه های گذشته انجام گرفته است؛ متوجه کشورهایی همچون کره شمالی، اتحاد شوروی پیشین و یا چین کمونیست خواهد شد.

این طرز تفکر آمریکایی ها با توجه به برنامه‌ریزی های انجام گرفته برای منزوی ساختن فکری و ذهنی ایشان از سایر جهان چندان عجیب نمی نماید. آمریکایی ها نه تنها جهان را نمی شناسند بلکه از خصوصیات حکومتی که تحت سلطه آن به سر می برند نیز اطلاعات درستی ندارند. آنها چین، ایران، شوروی و کره شمالی را جوامعی توتالیتر می پندارند؛ غافل از آنکه حکومتی وجود دارد که دارای بیشترین ابزارهای کنترلی، قوانین و مقررات و نظام بندی هایی است که جوامع مذکور در بالا در برابر پیچیدگی آن کاملا ساده به نظر می رسند. با این وجود تمامیت خواهی و توتالیتاریسم این حکومت به کلی از دید آمریکایی ها پنهان مانده است.


آمریکا؛ ملتی از گوسفندان ؟!



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

بارسلونا بهترين باشگاه اروپا در قرن 21
 
سايت آمار و تاريخ فوتبال جهان فهرست 600 نفره برترين باشگاه‌هاي اروپايي در قرن بيست و يکم را اعلام کرد که در اين ميان بارسلونا اسپانيا با کسب 3224 امتياز در صدر باشگاه‌هاي اروپايي قرار دارد.

به گزارش فارس، در اين ميان تيم‌هاي منچستريونايتد انگليس با 2987 امتياز در جايگاه دوم و رئال مادريد با 2828 امتياز در مکان سوم قرار دارد.

تيم‌هاي بايرن مونيخ آلمان با 2814 امتياز چهارم و آرسنال انگليس هم با 2781 در جايگاه پنجم حضور دارد.



*فهرست 10 تيم برتر قاره سبز :

1- بارسلونا اسپانيا، 3224 امتياز

2- منچستريونايتد انگليس، 2987 امتياز

3- رئال مادريد اسپانيا، 2828 امتياز

4- بايرن مونيخ آلمان، 2814 امتياز

5- آرسنال انگليس، 2781 امتياز

6- اينترميلان ايتاليا، 2777 امتياز

7- ليورپول انگليس، 2730 امتياز

8- چلسي انگليس، 2691 امتياز

9- ميلان ايتاليا، 2691 امتياز

10- ليون فرانسه، 2348 امتياز
 

منبع:دي نيوز




تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

کارشناس "صدای آمریکا" با تکرار سخنان رئیس جمهوری آمریکا، از مردم ایران خواست میان گزینه دیپلماتیک و نظامی یکی را انتخاب کنند!
 


ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

آیت الله خامنه ای که بالاترین مقام سیاسی درایران است، گفت کشورهای غربی به این نتیجه رسیدند که با چنین ملتی نمی توانند مقابله کنند.
 
"احمدی نژاد اعلام جنگ سیاسی داده"/طعنه "مهندسی انتخابات"احمدی نژاد، به سپاه بر می گشت
 
"دی نیوز"_بین الملل:بعد از اتفاقات یکشنبه سیاه مجلس که در آن بین روسای جمهور و مجلس مطالبی رد و بدل شد، سایت ها و خبرگزرای های خارجی دست به انتشار تحلیل ها و مطالب مختلفی از شمشیر از رو بسته شده اطرافیان دولت برای مخالفان زدند.
این رسانه ها با غیر قابل پیش بینی بودن حرکات احمدی نژاد آینده او را در چهار ماه منتهی به انتخابات ریاست جمهوری را پرتنش دیدند."کریستین ساینس مونیتور" نیز در مطلبی با اشاره به روحیات احمدی نژاد و همچنین کارنامه های افشاگری او، آینده را برای مخالفانش سخت پیش بینی کرده است.

این روزنامه در ابتدای نوشته خود می آورد:"در اظهارات اخیر محمود احمدی نژاد، عظمت سر به فلک کشیده ایران و فروپاشی غرب گنجانده شده بود. این ها موضوعات مورد علاقه جمهوری اسلامی از ۳۴ سال پیش است اما این سخنرانی درحالی که ایران خود را برای انتخابات ماه ژوئن آماده می کند."
کریستین ساینس مونیتور در ادامه با اشاره به اتفاقات مجلس از آن به عنوان درگیری بین سران قوا نام می برد و می افزاید:"چهار ماه به انتخابات ایران باقی مانده است و ایران شاهد بزرگترین جنگ قدرت و تنش سیاسی است. مقامات ایرانی بیم آن دارند که این بار نیز انتخابات مثل سال ۲۰۰۹ منجربه اختلافات و اعتراض بشود. "
طعنه سخنرانی 22بهمن ماه احمدی نژاد مبنی بر مهندسی انتخابات نیز مورد توجه نویسنده این مطلب قرار گرفته است و ضمن بررسی این موضوع و ایم مطلب که این طرح بحث"مهندسی انتخابات" را نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرده می افزاید:"اما در انتخابات ماه ژوئن امسال خطر بزرگ در درون نظام نهفته است. احمدی نژاد هم در سخنرانی های اخیرش هشدار داده است که هرج و مرج سیاسی بیشتری پیش رو است. او گفته این حق مردم است که حاکمان خود را انتخاب کنند و هیچ کس دیگری نمی تواند بجای آنها انتخاب کند."
احمدی نژاد با اشاره به گفته های نماینده ولی فقیه در سپاه که گفته بود این وظیفه سپاه است که انتخابات را "مهندسی" کند، گفت: "گفته می شود که بعضی ها می خواهند انتخابات را مهندسی کنند، من با افتخار می گویم که ملت بزرگ ایران خودش می داند که چه کاری را انجام بدهد، آنها می دانند کدام راه را انتخاب کنند و به هیچ فرد و گروهی نیاز ندارند."
احمدی نژاد در ادامه گفت: "شما می توانید مردم را از برنامه هایتان آگاه کنید اما این کار درستی نیست که برای ثابت کردن خود، اعتبار دیگران را از بین ببرید. امام گفته بود که هیچ کس از ملت بالاتر نیست و هیچ کس حق ندارد عقیده اش را به ملت تحمیل کند."
اسکات لوکاس تحلیلگر سیاسی در پایان این مطلب می گوید: "احمدی نژاد اعلام جنگ سیاسی داده است."
 

منبع:دي نيوز




تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

به گزارش اِشراف، اندیشکده مطالعات سياست خاور نزديك واشنگتن  در تحقیقی میدانی تأکید کرد که جنگ آینده بین اسرائيل و حزب‌الله در لبنان خواهد بود و اين نبرد به مراتب وسيع‌تر و شديدتر خواهد بود تا جائيكه ممكن است بازيگران بيشتري را از لحاظ نظامي و سياسي در منطقه درگير سازد. البته، اسرائيل نيز اين‌بار جدي‌تر از جنگ 1973 ظاهر مي‌گردد.


در تحقيقات سياسي جديد موسسه واشنگتن، "جفري وايت"(Jeffrey White) آينده جنگ را پيش‌بيني نمي‌كند بلكه تصويري از كينه‌توزي‌هاي جديد اسرائيل و حزب‌الله ارائه مي‌دهد كه ممكن است در آينده شاهد آن باشيم. در پيش‌بيني سنجيده وي از آينده اين جنگ--- كه با نقشه و نمودار كامل مي‌گردد--- وايت قابليت‌ها و اهداف عملياتي طرفين، نقش ايران و سوريه به عنوان عناصر بالقوه تغييردهنده روند جنگ و تاثير احتمالي شرايط پس از جنگ بر محيط نظامي و سياسي منطقه را ترسيم مي‌كند. 


وايت در پايان مقاله خود نتيجه مي‌گيرد كه وزارت دفاع اسرائيل بايد در اين جنگ پيروز شود. نتايج اين جنگ براي طرف بازنده– و براي منطقه – احتمالاً ناگوار خواهد بود و واشنگتن نيز بايد از هم‌اكنون در انديشه طرح‌ريزي دقيق و اقدامات اوليه براي جنگ احتمالي خاورميانه باشد. 

 



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

قابل توجه تولیدی های محترم

از این نمونه بزنین تو ایران تیلیاردر میشین !

عکس نوشته های جدید شهریور ماه 91

اینقد دقیقه که آدم یه همچین حسی بهش دست میده !

عکس نوشته های جدید شهریور ماه 91

واقعا خوشا به حالش که روزه هستش :) )

عکس نوشته های جدید شهریور ماه 91



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

بايدها و نبايدهاي عاشقي كدامند؟

به ادامه مطلب برويد.



ادامه مطلب...
تاریخ: 7 / 12برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

 

روزی پسر غمگین نزد درختی خوشحال رفت و گفت: من پول لازم دارم !

درخت گفت: من پول ندارم ولی سیب دارم. اگر می خواهی می توانی تمام سیب های درخت را چیده و به بازار ببری و بفروشی تا پول بدست آوری.

آن وقت پسر تمام سیب های درخت را چید و برای فروش برد. هنگامی که پسر بزر شد، تمام پولهایش را خرج کرد و به نزد درخت بازگشت و گفت می خواهم یک خانه بسازم ولی پول کافی ندارم که چوب تهیه کنم.

درخت گفت: شاخه های درخت را قطع کن. آنها را ببر و خانه ای بساز.

و آن پسر تمام شاخه های درخت را قطع کرد. آنوقت درخت شاد و خوشحال بود. پسر بعد از چند سال، بدبخت تر از همیشه برگشت و گفت: می دانی؟ من از همسر و خانه ام خسته شده ام و می خواهم از آنها دور شوم، اما وسیله ای برای مسافرت ندارم.

درخت گفت: مرا از ریشه قطع کن و میان مرا خالی کن و روی آب بینداز و برو.

پسر آن درخت را از ریشه قطع کرد و به مسافرت رفت. اما درخت هنوز خوشحال بود.

 

شما چی دوستان؟آیا حاضرید دوستانتان را شاد کنید؟ آیا حاضرید برای شاد کردن دیگران بها بپردازید؟ آیا پرداخت این بها حد و مرزی دارد؟

 

مسیح فرمود: بهترین دوست کسی است که جان خود را فدا کند.

 

آیا شما حاضرید به خاطر خوشبختی و شادی کسی حتی جان خود را فدا کنید. منظورم این نیست که باید این کار رو بکنید. منظور از این پرسش فقط یک چیز بود، آیا کسی را بی قید و شرط دوست دارید؟ چند نفر؟

 

عیب جامعه این است که همه می خواهند فرد مهمی باشد ولی هیچکس نمی خواهد انسان مفیدی باشد.

 

درختان میوه خود را نمی خورند،

ابرها باران را نمی بلعند،

رودها آب خود را نمی خورند،

چیزی که برگان دارند، همیشه به نفع دیگران است.

 

اوشو: همه آنچه که جمع کردم برباد رفت  و همه آنچه که بخشیدم، مال من ماند. آنچه که بخشیدم هنوز با من است و آنچه که جمع کردم از دست رفت.

در واقع انسان جز آنچه که با دیگران تقسیم می کند، چیزی ندارد. عشق، پول و مال نیست که بتوان آن را جمع کرد. عشق، عطر و طراوتی است که باید با دیگران تقسیم کرد.

هر چه بیشتر بدست می آوری، هرچه کمتر می بخشی، کمتر داری

 

زیگ زیگلار: محبت، یعنی دوست داشتن مردم، بیش از استحقاق آنها

 

این دقیقاً کاریه که خدا با ما کرده؟ کدوم از ما می تونه با جرأت بگه که من لیاقت داشتم که خدا من رو دوست داشته باشه؟

 

با امید به اینکه آسمون زندگیتون به رنگ یکرنگی عشق باشه

دوستتون دارم

گ شد، تمام پولهایش را خرج کرد و به نزد درخت بازگشت و گفت می خواهم یک خانه بسازم ولی پول کافی ندارم که چوب تهیه کنم.

درخت گفت: شاخه های درخت را قطع کن. آنها را ببر و خانه ای بساز.

و آن پسر تمام شاخه های درخت را قطع کرد. آنوقت درخت شاد و خوشحال بود. پسر بعد از چند سال، بدبخت تر از همیشه برگشت و گفت: می دانی؟ من از همسر و خانه ام خسته شده ام و می خواهم از آنها دور شوم، اما وسیله ای برای مسافرت ندارم.

درخت گفت: مرا از ریشه قطع کن و میان مرا خالی کن و روی آب بینداز و برو.

پسر آن درخت را از ریشه قطع کرد و به مسافرت رفت. اما درخت هنوز خوشحال بود.

 

شما چی دوستان؟آیا حاضرید دوستانتان را شاد کنید؟ آیا حاضرید برای شاد کردن دیگران بها بپردازید؟ آیا پرداخت این بها حد و مرزی دارد؟

 

مسیح فرمود: بهترین دوست کسی است که جان خود را فدا کند.

 

آیا شما حاضرید به خاطر خوشبختی و شادی کسی حتی جان خود را فدا کنید. منظورم این نیست که باید این کار رو بکنید. منظور از این پرسش فقط یک چیز بود، آیا کسی را بی قید و شرط دوست دارید؟ چند نفر؟

 

عیب جامعه این است که همه می خواهند فرد مهمی باشد ولی هیچکس نمی خواهد انسان مفیدی باشد.

 

درختان میوه خود را نمی خورند،

ابرها باران را نمی بلعند،

رودها آب خود را نمی خورند،

چیزی که برگان دارند، همیشه به نفع دیگران است.

 

اوشو: همه آنچه که جمع کردم برباد رفت  و همه آنچه که بخشیدم، مال من ماند. آنچه که بخشیدم هنوز با من است و آنچه که جمع کردم از دست رفت.

در واقع انسان جز آنچه که با دیگران تقسیم می کند، چیزی ندارد. عشق، پول و مال نیست که بتوان آن را جمع کرد. عشق، عطر و طراوتی است که باید با دیگران تقسیم کرد.

هر چه بیشتر بدست می آوری، هرچه کمتر می بخشی، کمتر داری

 

زیگ زیگلار: محبت، یعنی دوست داشتن مردم، بیش از استحقاق آنها

 

این دقیقاً کاریه که خدا با ما کرده؟ کدوم از ما می تونه با جرأت بگه که من لیاقت داشتم که خدا من رو دوست داشته باشه؟

 

با امید به اینکه آسمون زندگیتون به رنگ یکرنگی عشق باشه

دوستتون دارم .




تاریخ: 30 / 11برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

گویند ( من نمیگم ) روزی پادشاهی این سوال برایش پیش می آید و می خواهد بداند که نجس ترین چیزها در دنیای خاکی چیست. برای همین کار وزیرش را مامور میکند که برود و این نجس ترین نجس ترینها را پیدا کند و در صورتی که آنرا پیدا کند و یا هر کسی که بداند تمام تخت و تاجش را به او بدهد.
 وزیر
هم عازم سفر می شود و پس از یکسال جستجو و پرس و جو از افراد مختلف به این نتیجه رسید که با توجه به حرفها و صحبتهای مردم باید پاسخ همین مدفوع آدمیزاد اشرف باشد.

 عازم دیار خود می شود در نزدیکی های شهر چوپانی را می بیند و به خود می گوید بگذار از او هم سؤال کنم شاید جواب تازه ای داشت بعد از صحبت با چوپان، او به وزیر می گوید من جواب را می دانم اما یک شرط دارد و وزیر نشنیده شرط را می پذیرد چوپان هم می گوید تو باید مدفوع خودت را بخوری وزیر آنچنان عصبانی می شود که می خواهد چوپان را بکشد ولی چوپان به او می گوید تو می توانی من را بکشی اما مطمئن باش پاسخی که پیدا کرده ای غلط است تو این کار را بکن اگر جواب قانع کننده ای نشنیدی من را بکش.

خلاصه وزیر به خاطر رسیدن به تاج و تخت هم که شده قبول می کند و آن کار را  انجام می دهد سپس چوپان به او می گوید: " کثیف ترین و نجس ترین چیزها طمع است که تو به خاطرش حاضر شدی آنچه را فکر می کردی نجس ترین است بخوری"   !!!!




تاریخ: 30 / 11برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

 

*به دوستم میگم: نمره ها رو زدنا. میگه: با شماره دانشجویی؟ میگم: پ ن پ با شماره کفش. اونایی هم که دمپایی داشتن رو هم مردود کرده...

 

*دیشب تو خیابون میرفتم داشتم با فندکم بازی می کردم، پلیس رد شده میگه اون چیه؟ فندکه؟ پ ن پ مشعل المپیکه دارم میبرم لندن!! میگه پ ن پ و زهرمارف سوار شو بریم... میگم کلانتری؟ میگه پ ن پ میبرمت لندن



ادامه مطلب...
تاریخ: 30 / 11برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

مشترك گرامي چه خبر؟

مامان بابا خوين؟

علي كوچولو چطوره؟

الهي ايرانسل قربونش بره.

.

.

.

مشترك گرامي با 645200ريال شارژ ديگر برنده 150 تومن شارژ داخل شبكه بشويد.

.

.

مشترك گرامي چته؟

چرا تو فكري؟

عاشق شدي؟

اخه بد بخت با اين وضع گروني كي عاشق مي شه؟ها؟

.

.

استخر سيم كارت ايرانسل فعال شد. شما مي توانيد در اين استخر كه از سيم كارت پر شده است شنا كنيد و به

از هر كجا به كجاي ايران فقط دقيقه اي ميليون تومان تماس بگيريد.

.

.

سيم كارت يك بار مصرف و بهداشتي ايرانسل به بازار امد. اين سيم كارت ها را از هر بار استفاده بشكنيد و دور

بريزيد و سيم كارت هاي ديگري با ميليون ها جايزه و نفيس ديگر جايزه بگيريد؟




تاریخ: 30 / 11برچسب:,
ارسال توسط سید محمد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 110737
تعداد مطالب : 163
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)